Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Ini... Kalau Ada Kesempatan Sila Berkunjung Lagi

Rahsia Kalung Ener-G Rafa

>> Wednesday, August 5, 2009

Kalung Ener-G Rafa dihasilkan dengan penggabungan lebih dari 30 jenis mineral 100% semulajadi. Dengan menggunakan teknologi dari Korea, ianya dipanaskan sehingga 1,600 darjah celsius disusuli dengan proses penyejukkan yang perlahan. Kalung Ener-G Rafa berkemampuan membebaskan Infra Merah Jauh (FIR) dan mengandungi 2000 ion negatif per cm3. Struktur dalaman unik Kalung Ener-G Rafa mampu mengumpul, menfokus dan membebaskan tenaga bagi mengimbangkan fizikal, mental dan kerohanian.


Rawatan Perubatan dengan Sinaran Infra Merah Jauh


1. Mengelakkan Kanser: Sel kanser adalah lemah di bawah suhu yang tinggi, pengeluaran darah adalah nyata, dan jumlah hematosil tisu kanser adalah kecil dan sukar untuk membebaskan haba. Enzim yang melawan hidrogen cyanide juga tidak mencukupi. Haba radiasi yang dihasilkan sinaran infra merah adalah efektif kerana ianya bertindak di bawah suhu yang dibenarkan dan tidak merosakkan kitar sel yang normal. Dengan penghasilan enzim oleh sinaran infra merah dan pembaikan hematosil, anda bebas dari simtom pengeluaran darah berlebihan.

2. Nod Limpa: Oleh kerana limpa mengandungi tahap keasidan tinggi akibat konsentrasi ion hidrogen yang rendah, ianya akan merangsangkan saraf, menyebabkan pelbagai stres yang datang bersama kesakitan yang tajam serta paralisis untuk seseorang yang keletihan. Untuk melawannya, sinaran infra merah berjarak gelombang 7-30u sampai ke lapisan hipodermik yang dalam oleh getaran simpatetik, penyerapan serta kuasa penembusan yang mendalam. Oleh itu, apabila suhu di lapisan dalam hipodermik meningkat, perkembangan kapilari dan peralihan darah dapat ditingkatkan.

3. Gastritis, prostat membesar dan hemoroid: Bagi rawatan hemoroid, pemeriksaan selama 30 minit dilakukan pada dubur dan pelvis dengan menggunakan kusyen berbentuk 'donut' bersama peralatan terapi infra merah.

4. Ketidakseimbangan menopos: Apabila fungsi ovari menurun, pengeluaran estrogen akan berkurangan dan rombakan berlaku dalam equilibrium hormon di antara kelenjar endoktrin yang mengawal fungsi seks. Apabila pembebasan estrogen berkurangan, ketidakseimbangan berlaku di saraf dan perfungsian darah di hipotalamus; lantas pengendahan pergerakkan darah akan berlaku. Fungsi metabolisme kelenjar pituitari akan berubah dan jumlah hormon perangsan rongga dalam darah atau air kencing akan meningkat.

5. Herpis zoster: Sungguhpun kuman penyakit dikategori sebagai virus, akan tetapi fakta ini masih belum dapat disahkan. Virus penyakit menyerap masuk ke kulit dan saraf, menyebabkan penghasilan lecetan air kecil di kawasan di mana saraf berleluasa dan ianya disusun dalam bentuk kelompok yang berkumpulan. Simtom yang paling buruk ialah ketidakseimbangan mata. Biasanya ia akan mengambil masa 15 hari untuk sembuh. Walau bagaimanapun, ada yang mengambil masa yang lebih lama sehingga beberapa bulan.

6. Sindrom Raynaud dan Lumbago: Pelbagai tekanan dan penyakit adalah penyebab lumbago. Sinaran infra merah mempunyai kesan pemanasan yang memanaskan dalaman tubuh manusia, menggalakkan pengaliran darah, serta meredakan saluran darah tersumbat. Dengan ini, sindrom raynaud dan lumbago menjadi mudah untuk dirawati.

7. Lukoria: Tiada terapi lain yang menyerlah lebih dari terapi fizikal infra merah untuk pengecutan rahim. Di hospital, sinar infra merah digunakan selepas bayi dilahirkan. Kesan yang baik dapat dilihat untuk lukoria apabila sinaran infra merah digunakan secara berterusan. 7 ke 8 minit setiap sesi adalah baik dan setelah menerima rawatan tersebut, anda akan dapat melihat kesegaran dan peningkatan daya seks dan setelah menerima rawatan tersebut anda akan dapat melihat kesegaran dan peningkatan daya seks.

0 comments:

Post a Comment

Komen / Pertanyaan





Form View Counter

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP