Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Ini... Kalau Ada Kesempatan Sila Berkunjung Lagi

Gathering Kisas F6 9192 Akhirnya Berjaya Dilaksanakan

>> Tuesday, December 14, 2010

Setelah 18 tahun terpisah dan membawa haluan masing-masing akhirnya pada 12 Disember 2010 kami batch 9192 F6 KISAS telah berjaya bertemu semula di satu majlis ringkas di Hotel Plaza Jalan Raja Laut Kuala

Lumpur. Antara teman sekelas yang paling lama saya tidak ketemu ialah Radon aka Ridhuan Ahmad dan Dorahim Maidin. Kedua-duanya masih kekal seperti dulu cuma janggut kambing ala ala tabligh Radon yang agak menonjol. Sementara Dorahim sudah tidak lagi kelihatan otot pejalnya sebagaimana ketika di KISAS dulu (tak sempat aksesais kot memandangkan tugasnya sekarang sebagai guru jQAF memang agak mencabar).

Sahabat-sahabat yang lain kelihatan semakin bulat dan bersemangat; Mail, Pakau, dan Boya. Yusni pula semakin segak seperti cikgu Fauzan yang maintain dari dulu sampai sekarang. Hanya Jalut yang gagal untuk sampai disebabkan traffic jam teruk di highway PLUS.. (tak de rezeki, nak buat camane).

Kepada sahabat-sahabat lain yang tak dapat bersama kali ni insyaAllah tahun depan kita rancang semula. Mungkin di luar Lembah Klang atau di luar Semenanjung.

0 comments:

Post a Comment

Komen / Pertanyaan





Form View Counter

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP