Terima Kasih Kerana Sudi Mengunjungi Blog Ini... Kalau Ada Kesempatan Sila Berkunjung Lagi

Selamat Tinggal SEPINTAR

>> Tuesday, June 2, 2009


Hari ni dah masuk dua hari saya masuk office baru di Lembaga Peperiksaan, Kementerian Pelajaran sebagai Penolong Pengarah. Alahai.. canggung juga rasanya jadi 'orang baru'. Nasib baik semua warga LPM kelihatan mesra dan sedia membantu jika diperlukan.

Hari Jumaat lepas (29/6/09) merupakan hari terakhir saya berkhidmat di SBPI Rawang. Perkhidmatan saya di Sepintar selama lebih 6 tahun 4 bulan telah memberikan banyak pengalaman dan pengetahuan yang berguna sebagai warga pendidik.

Terima kasih diucapkan kepada Pn Hjh Sa'adah bt Othman (pengetua), Ust Kamilen (Penolong Kanan), Ust Mus (PK Ko), Kak Mai (PK HEM), Kak Shima, dan ramai lagi sahabat-sahabat yang telah membantu dan menemani sepanjang saya berada di Sepintar.

Sedih juga nak tinggalkan Sepintar yang banyak meninggalkan memori pahit dan manis, tapi apa kan daya kerana adat dunia menyatakan setiap yang bertemu pasti akan berpisah.

Yang paling sedih nak ditinggalkan ialah anak-anak didik saya kelas 1JF, 2JM dan 2JF. Terus terang saya katakan 'you all' memang murid terbaik saya dan saya rasa 'enjoy' semasa mengajar anda semua. Walaupun saya kadang-kadang agak gila2 sikit semasa dalam kelas tapi anda semua tak pernah menunjukkan rasa benci. Saya doakan anda semua akan berjaya dengan cemerlang dalam pelajaran dan kehidupan, insya Allah. Untuk Marina dan Najihah (1JF) teruskan berusaha dan jangan mudah putus asa, anda pasti akan sampai di puncak kejayaan suatu hari nanti.

Untuk bekas2 pelajar saya yang lain saya ucapkan 'good luck' dalam pelajaran anda. Jadilah insan yang beriman dan berilmu, mudah-mudahan berjaya di dunia dan akhirat.

Bye bye Sepintar... aku pasti akan merinduimu.


0 comments:

Post a Comment

Komen / Pertanyaan





Form View Counter

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP